Hyvin vaihtelevalla tahdilla kirjoittelevan viisitoistavuotiaan helsinkiläisen tytön elämää, valokuvia, kirjoituksia ja joskus jopa runoja.

torstai 6. lokakuuta 2011

Muutoksia

Heipähei!

Nyt joku saattaa huomata, että tämä blogi on muuttunut jonkin verran. Aivan: nykyään minä laitan tänne sekä valokuvat että tarinat. Helpompaa, saatte useemmin postauksia, mukavampaa. Jebb.
Vikana tässä on nyt vaan se, että en ikinä muista laittaa tunnisteita, ja nyt kun on molempia, niiden muistaminen ois toosi tärkeetä. Ehkä mä vielä opin? Jos huomaatte, että jostain tekstistä puuttuu tunnisteet, olkaa jookos kilttejä ja mainitkaa asiasta!
Mä oon miettinyt, että voisin ruveta kertoilee kaiken lisäks vielä enemmän omasta elämästäni. Ehkä se ei oo niin kiinnostavaa, mutta voivoi. Mitäs mieltä ootte? Vastatkaa jookos tuohon kyselyyn tuolla sivun oikeassa laidassa. Uskon, että saatan tuloksesta riippumatta ruveta kertomaan...
Ja tuota noin, jos löydän jonkun kivan kuvan itestäni niin laitan sen tänne. Ja tekis mieli ottaa kuvia vaatteista, vaikka se onkin kyllä tosi tylsää... Mielipiteitä?
Ja nyt yritän pitää tekstini hymiövapaina. Hui, mitenköhän tulee onnistumaan... Nykyään tuntuu siltä, että jos ei laita hymiöitä, ihmiset pitää töykeenä. No, sitä mä en yritä olla ja toivottavasti te kaikki tuette mua pyrkimyksessäni: kommentteihin sitä ei tietenkään pidä ulottaa.

Ääh, nyt on pakko hehkuttaa teille: mulla alkoi eilen valinnainen kirjottaminen ja siitä tulee aivan ihanaa! Ens kerralla kirjotetaan uni, tulee paljon kuvailuu, tempon vaihteluu... Mul on pää täynnä hyviä ideoita ja niitä pitää takuuvarmasti karsia. Mitenköhän tulee onnistumaan?
Meiän kirjottamisryhmä vois kanssa tehä musikaalikäsikirjotuksen (meiän koulussa ysit esittää aina musikaalin, ite oon siis nyt kasilla, mutta kasit käsikirjottaa niinku seuraavaks vuodeks eli itelleen), mutta luultavasti mä en tee sitä, vaihtoehtosena työnä tulee kun olemaan luultavasti joku isompi, niinku vaikka novellikokoelma (mul on yks sikahyvä idea, mutta en kerro sitä ainakaan vielä). Meiän ope on ihana, meiän ryhmäläiset on ihanii, tehtävät vaikuttaa ihanilta ja ennen kaikkea, kirjottaminen on ihanaa!
Suunnitelmissa ainakin, että me mennään jossain vaiheessa kaupungille kirjottaa, vakoilemaan ihmisiä (melkeen kaikki kirjailijat tekee sitä). Tähän kohtaan tulis silmää iskevä hymiö, mutta kun ei niin ei.
Mut siis oon nyt ihan täpinöissäni, harmittaa vaan että tässä jaksossa kirjottamista on vaan kaks tuntii. Ens jaksossa sitten kolmoistunti ja sen jälkeen se on ohi tältä vuodelta... Onneks valitsin ens vuodellekin!

Tällasta tänään. Kommentteja, kiitos!

Ja ai niin, aattelin nyt kysyä teiltä, että minkä värisen valokuvauspostauksen tekisin seuraavaksi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti