Hyvin vaihtelevalla tahdilla kirjoittelevan viisitoistavuotiaan helsinkiläisen tytön elämää, valokuvia, kirjoituksia ja joskus jopa runoja.

keskiviikko 9. marraskuuta 2011

Keskiviikot on kivoja.

Viime kesänä laivalla otettu. Löysin tänään, en muistanu
tällasta kuvaa olleskaan... Tukka hyvin, kaikki hyvin...
Terve vaan taas. Olis kiva jos joku lukis tätä blogii ja ilmottais itestään vaikka vaan painamalla tota kivaa "tykkään", "luin" tai "en tykkää" -nappulaa, jos ei jaksa kommentoida... Ei mitenkään pahalla, kaikki jotka lukee mun blogii on ihania ihmisiä enkä haluu syyttää teitä mistään, muttaois kiva tietää kirjottaako vaan itelleen vai... Oi voi, ilman hymiöitä tulee niin tietyl taval synkkää tekstiä...
Anteeks, että oon ollu niin saamaton näiden tekstien kirjottamiseks. Tekosyy on se, että ei vaan oo ollu aikaa. Ja nekin mitä mä oon kirjottanu, on ollu vaan elämästä, eikä niitä mun tarinoita tai muita. En oo hirveesti ollenkaan kirjotellu viime aikoina. Kirjottamisessa kirjotin kyl yhen kivan kirjannimirunon ja yhen haikun, mutta ne on koulussa yhessä isossa vihossa jota en jaksa raahata kotiin. Huomenna raahaan, sovitaanko niin, tai kirjotan ne vaikkapa mun kalenteriin... Saas nähä.
Tänään meillä oli taas kirjottamista, se on kyl mun lempiaine tällä hetkellä. Tänään tehtiin äänimaisemaesitykset meiän kirjottamiin runoihin.
Meillä oli kuuden ihmisen ryhmä, kaks tyttöö (mä ja mun ystävä) ja neljä poikaa, tosi kiva ryhmä mutta täynnä sählääjiä. Valittiin yks kaks runoo, mun ja sen mun ystävän runot. Jotenkin kuvaavaa... ketkäs osaakaan kirjottaa ja ketkkä ei? Eei, se oli vitsi, kaikki ne pojat kirjottaa oikeesti hyvin.
Joka tapauksessa, niist tuli hienot, niistä äänimaisemaesityksistä. Ne esitettiin niin, että luokasta oli valot pois, ja ne, jotka ei esittäny, oli silmät kiinni. Sitten yks esittäjistä lukee sitä runoa ja muut tekee suullaan ja vartalollaan erilaisii ääniä. Kirjotukses on aina ihan sika hauskaa!
Ruvettiin kans tekee sellasta juttuu, et etittiin jotkut kuvat, joista inspiroidutaan ja sitten kirjotetaan ihan mitä huvittaa siitä kuvasta. Mä löysin tollasen venekuvan, joka on tossa oikealla ja rupesin kirjottelemaan jotain outoo. Laitan sen tarinan sitten kun se on valmis.
Ja kuva löytyi osoitteesta http://smashinghub.com/unbelievable-sunlight-nature-photos-that-make-you-say-wow.htm jos jotain kiinnostaa (laitoin tekijänoikeuksien takia). Tosin nyt kun katoin tota osotetta ni saatan vielä vaihtaa...
Jossain vaiheessa teen paremman postauksen, mä lupaan, mutta nyt tulee vaan tällaisia... Anteeksi.

Moikkamoi ja noita nappuloita tossa tekstin alla saa painaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti