Hyvin vaihtelevalla tahdilla kirjoittelevan viisitoistavuotiaan helsinkiläisen tytön elämää, valokuvia, kirjoituksia ja joskus jopa runoja.

lauantai 28. tammikuuta 2012

Life goes on and on

Terve vaan!
Aattelin nyt pitkästä aikaa tulla kertoilemaan vähän elämästäni. Jos tällä kertaa en jäisi noita kuvia muokkaamaan liian pitkäksi aikaa, niin kuin kävi viime postauksessa. Mulla kun on tapana siirtää & muokata kuvat vasta silloin kun kirjoitan jo postausta blogiin. Jotenkin vaan tekee mieli kirjottaa samalla.
Viimekshän kirjotin keskiviikkona? Alotan siis siitä päivästä.

Keskiviikkona 25 pvä oli niiden asioiden lisäksi, joista kerroin, myös äitini syntymäpäivä.
Äiti oli tehnyt tuollaista ihanaa kakkua, nams ♥  Toi palanen katosi hyvin nopeasti.
Tommosen kirjan annoin pikkusiskon kanssa äidille (tai no mä kävin ostamassa sen maanantaina siskon rahoilla, omat oli loppu :D). Koneella joku ongelma, ei suostu kääntämään kuvaa.

Torstaina olin sitten kipeenä. Kattelin netistä Sherlockin tokaa tuotantokautta (♥♥♥), kuvailin ja vaan lepäilin, luin ja datasin.

Joo olin sherlockeissa. Täysin sekaisin.
Btw, en tolla Sherlockilla tarkoita pelkästään sitä tyyppiä,
vaan koko ohjelmaa. ♥
Sarjassamme kuvailua.
Tämä myös.
Tämä sentään
suostui tulemaan
oikein päin.
Ruusukuvailua ♥
Perjantaina, eli eilen, olin sitten taas jalkeilla ja menin kouluun. Päivän tunneista oli peruttu puolet, joten tarvitse kestää vain ruotsi, mantsa ja enkku. Koko päivän juttelin ystäväni kanssa Sherlockista ♥
Kotona sitten vaan luin. Liian hyvä kirja oli kesken (siitä voit lukea lisää Kirjavuodesta).

Tänään oon vaan kirjottanu tänne ja Kirjavuoteen. Ja kattonu vähän Sherlockia. Ja käyny pikkusen ulkona koiran kanssa. Mutta tänään pitäisi vielä siivota huone ja lukea ranskankokeeseen ja tehdä ehkä vähän jotain läksyjäkin ja käydä sen koiran kanssa kunnollinen lenkki.

Huomenna on riparistartti, elikkäs eka riparitapaaminen. Jännittää (: Kyl se varmaan menee ihan hyvin...
Huomenna kans mun ystävä, Eeva, tulee meille ja hän asuu meillä torstaihin asti. Siitä tulee hauskaa (:

Nyt vielä ennen kuin lopetan... TÄDÄÄ: haaste osa 11:
Päivä 10: kuva siitä, mitä haluat tehdä juuri nyt 
Päivä 11: kuva lempijuomastasi
Päivä 12: kuva suosikki ruoastasi
Mulle nää tälläset lempparijutut on kaikkein vaikeimpia. Ei mulla oo mitään lempparijuomaa...
Kuvasin sitten kuitenkin kaakaomukin (:  Siinä on myös mun lempparimuumimuki ♥
 Okei, muokkaukset meni vähän yli eikä kaakao näytä kovin hyvältä. Jotenkin kiva kuva silti, ainakin omasta mielestäni. Saa nähä kuinka kauan joudutte oottamaan tota lemppariruokakohtaa, koska en omista sellaistakaan. Taidetaan päätyä taas kompromissiin.

Muttamutta nyt on kyllä ihan pakko lopettaa. Ranskankirjat ja sotkuinen huone odottaa...

Kommentteja? 

4 kommenttia: