Hyvin vaihtelevalla tahdilla kirjoittelevan viisitoistavuotiaan helsinkiläisen tytön elämää, valokuvia, kirjoituksia ja joskus jopa runoja.

sunnuntai 8. tammikuuta 2012

The last day of freedom

Huomenta.
Nyt on jotenkin tosi haikea olo, loma tuli ja loma meni ja huomenna alkaa taas koulu. Mä nyt oon yrittäny vähän totutella siihen ajatukseen, laittanu eilen ja toissapäivänä herätyskellon ysiks ja tänään kasiks, huomenna kun pitää herätä puol seittemän. Koulupäiväkin osaa olla masentava lukukauden ekaks: matikkaa, enkkuu, kemmaa, ruotsii ja äikkää...
Mut jos yrittäisin päästä nyt yli tosta koulunalkumasennuksesta ja siirtyä mukavampiin asioihin (:

Perjantaina mun serkku (poika, -00) ja sen serkku (tyttö, -98) tuli meille, meillä oli hauskaa, pelattiin Hobitti -lautapeliä joka mä ja mun pikkusisko saatiin joululahjaks, syötiin paaljon ja juteltiin (: Sain annettuu kaikki mun Twilightit jotka on pölyttyny mun hyllyssä tälle tytölle ja oon ilonen kun pääsin niistä eroon (; Ja serkkupoika lainas mun Uuden Sherlockin ekan tuotantokauden... No, nyt mulla on ainakin hyvä syy tavata häntä ja pian, koska haluun ne nopeesti takaisin ;D

Lauantana herätessäni päätin että tänään oon tehokas, eka teen yhen kouluhomman valmiiks, sitten siivoon huoneen ja sitten vasta teen mitä huvittaa, mutta kuinkas sitten kävikään. Eka menin koneelle ja kirjotin Kirjavuoteen, sitten tein hyvin saamattomasti sitä koulujuttuu jonkun aikaa, laiskottelin, söin, lähin ulos kuvaamaan, olin koneella ja sitten mun ystävä tuli meille ja loppuilta meni laiskotellessa ja jutellessa. Enkä huoneeseení koskenut.

Tänään yks mun parhaista ystävistä, luokkakaveri jota en oo nähny koko lomalla, tulee meille. Sitä ennen pitäis siivota huone. Kukaan muu perheestä ei oo vielä hereillä, joten itekin täällä sohvalla istuskenen yökkärissä, kirjotan tätä. Yritän vakuuttaa itelleni, etten vaan voi mennä vielä suihkuun tai siivota huonetta, koska muut heräis siihen, joten tää koneella olo on ihan oikeutettua. Oon huono valehtelemaan.
Jos keksisin Eevan kanssa jotain erityistä ni tätä loman vikaa päivää vois muistella ;) Katotaan. Jotain kuvii saattaa tulla jossain vaiheessa.

Mä luulen, että mun postaustahti tulee taas harventumaan kun koulu alkaa. Nyt vuosi on alkanu aika tiuhalla tahdilla, tänään on kaheksas päivä ja tää on vuoden kymmenes postaus :D

Mutta nyt ihmiset alkaa heräilee, joten taidan laittaa tämän nyt menemään (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti