Hyvin vaihtelevalla tahdilla kirjoittelevan viisitoistavuotiaan helsinkiläisen tytön elämää, valokuvia, kirjoituksia ja joskus jopa runoja.

tiistai 17. tammikuuta 2012

Joulunäytelmä on ohi ♥

Heips.
Anteeks etten oo kirjottanu taaskaan aikoihin. Tiistaina ja keskiviikkona ei ollu mitään mistä kirjottaa, torstaina, perjantaina ja lauantaina ei vaan yksinkertaisesti oo ollu aikaa, sunnuntaina sain tän alkuun ja tänään oli edes sen verran aikaa että saatoin kirjottaa loppuun.
Viime viikolla oon ollut täysin kiinni koulussa ja sen joulunäytelmässä. Torstaina ja perjantaina oon ollu sen takia kaheksasta kaheksaan/yheksään ja lauantaina yhestätoista viiteen. Sen jälkeen oon ollu aivan liian väsyny ollakseni koneella.
Muttamutta nyt saatte _vähän_ kuvia sielta (:

 Tuonnäköisenä talonpoikana sain kuulla näyttäväni ainakin Einstainilta, Jack Sparrow'lta, Sirius Mustalta ja joltain kolmesta muskettisoturista... Ja tosiaan, yks tosi kohtelias nelospoika sanoi, että näytän vatsan kohdalta Isä Mitrolta mutten ottanut sitä vakavasti.
Ja siinä mun toinen hahmo, hovihaaremilainen, kröhöm, -neito Rebecca. Rebeccapose. Sillonkin mun hiukset kyl laitettiin viel enemmän kiinni...

Eilen kävin toista kertaa kattomassa Sherlock Holmes - the game of shadows:n. Jotenkin vaan tykkään siitä, niinku kaikista Sherlock Holmes -versioista (jos jollekin se on vielä jäänyt epäselväksi). Täyttä toimintaa, kyllä, ja voin allekirjoittaa jonkun kriitikon sanoman 'kuin James Bond 1800-luvulla', mutta lisään siihen vielä paaljon kiinnostavammat hahmot ja miljööt ja sillee... ♥ joka tapauksessa.

Jos jotain kiinnostaa, oon kirjottanu viime aikoina paljonkin, mutten sellaista mitä laittaisin tänne. Suunnittelen nimittäin novellikokoelmaa josta mulla on kunnianhimoisia suunnitelmia. Joo oon nolo mut ei se mitään.
Ja kirjavuoteen ei oo tullu vähään aikaan mitään, koska luen Sinuhe egyptiläistä ja se on piitkä. Kohta kyllä luen sen. Sovitaanko.

Tänään oli partio ja oli hauskaa. Sekoiltiin, maalattiin kaappien ovia ja 'suoritettiin varusteenhuoltoaktiviteettia' vai miten se meni: hinkattiin nokisia astioita. Partio on vaan niin ihanaa ♥ Oikeesti. Jotkut kyl ihmettelee mitä kivaa partiossa muka on mutta se vaan on elämäntapa... ♥

Mut nyt sanon moimoi ja jatkan novellia. Yritän päivitellä taas ahkerasti ;)
Kommentteja?

9 kommenttia:

  1. Voisit kattoo Bambin, sekin on täynnä toimintaa. Joo mistäköhän toi tuli? O___o Ja kyl tos sun kahes ylimmässä lookissa on vähän Einstainin näköö ;DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe sen oon kyl nähny (yllättävää kyllä, mun disneysivistyksen tietäen...) :DD Ja no joo, noi räjähtäneet hiukset + valkonen löysä paita = einstein, mutmut mul on sentään ruskeet eikä valkoset hiukset ;DD

      Poista
    2. Joo mäki rakastan niitä ♥ Oon miettiny et pitäiskö ihan vakituisesti ruveta käyttämään piirrettyjä viiksiä ♥

      nojooen oo oikeesti miettiny se oli vitsi mut mun vitsit on niin surkeita, että niitä ei ymmärretä 8)
      mut kyl mä oikeesti niitä rakastan ♥

      Poista
  2. Katokato ny mää sain tänne tollasen lukijahomman, oon vähän paras 8) Ja toi mun kuva 8D mutmut en saa sitä tähä viestiin sillai hianosti :<<

    VastaaPoista
  3. Eiku MITÄÄ en saanukkaa vähä aikaa sitten se oli tos mut oon mää kyllä JOHONKIN liittyny eiku MITÄÄÄ oon paras O____o

    VastaaPoista