Hyvin vaihtelevalla tahdilla kirjoittelevan viisitoistavuotiaan helsinkiläisen tytön elämää, valokuvia, kirjoituksia ja joskus jopa runoja.

sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

Sadesunnuntai

Ulkona sataa.
Mulla on taas semmoinen olo ettei tekis mieli tehä yhtään mitään.
Parin tunnin päästä alkaa mun ihanan parhaan ystävän rippijuhlat.
Mä en oo ees paketoinu sen lahjaa enkä tehny korttia enkä päättäny mitä puen päälle enkä mitään eikä mun tekis ees mieli.
(Milja jos sä luet tän älä ymmärrä väärin, sä oot ihana ja mä oon oottanu sun juhlia mut tänään ei vaan oo juhlafiilis, u know... kyl mä sinne ilmestyn, usko pois)

Ja ihan tiedoks vaan, mulla taitaa olla kolme keskeneräistä luonnosta. Kyl mä ne postaan viel jossain vaiheessa. Aika pian. Toivottavasti.

Mut hei nyt mä kerron teille vähän eilisestä.
Jos joku ei sitä satu tietämään (mikä on hyvin epätodennäköistä) mä satun fanittamaan Sherlock -nimistä tv-sarjaa aika... intohimoisesti. No, mä kuulun yhteen hienoon ryhmään jossa on reilu parisataa muuta samanhenkistä suomalaista, ja siitä sitten on vielä tehty pienempi, virallinen yhdistys, johon mä kuulun kans.
Eilen mä olin sitten tän yhdistyksen järjestämässä Sherlock-maratonissa, katottiin eka tuottari (eli kolme jaksoo), syötiin (pitsaa ja popcornii) ja juteltiin ja juteltiin ja pidettiin hauskaa. Oli upee päivä.

Ostin sieltä noi kolme pyöreetä pinssiä. Ton pienen sain tuliaisiks Lontoosta.
Kaikki paitsi toi sininen liittyy Sherlockiin, sininen taas Doctor Whohon...
ehehe
Ihan älyttömän huono valo kuvaamiseen, huomasin... Muuten, eka kuva jonka oon ite ottanu sen jälkeen kun alotin uudestaan bloggaamisen.

3 kommenttia:

  1. oooh mistä tollasia faniryhmiä löytää mäkin haluun liittyy johonkin tommoseen, siis johonkin tyyliin "(Johnny Depp's) Ichabod Crane 4evörrr<3" -clubiin (jäseniä: 1) XD no enmä ny oikeesti kehtais varmaan mihinkään liittyy mut joo :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Facebook on kätevä :D Tosin mä tiedän vaan ne muutaman ryhmän joissa ite oon: sherlock-, doctor who-, cabin pressure- ja the avengers-faniryhmät. Ehehehee.
      (Nää ryhmät on oikestaan melkeen ainoo syy jonka takii mä jaksan enää käydä facebookissa. Siit on tullu älyttömän ärsyttävä ja tylsä paikka. Toinen syy on se että mun on partion takii pakko käydä siel... kaikki ilmotusasiat hoidetaan facebookin kautta)Hei, nyt mä tiedän yhen tulevan postauksen aiheen! "Miksi vihaan Facebookia"

      Poista
  2. jju kyl mä oikeastaan sen tiesin et netistä ylipäätään kaiken löytää, mut tuskin on olemassa sellasia mitä haluaisin.. :'D
    blaaoah mun mielestä facebook on just hyvä kun siel pystyy tsättään (mulla kun ei oo mesee :< mut melkein kaikilla on face niin helppoo ;D) ja muutenki pitään kätevästi yhteyttä semmosiin joita ei niin usein nää :))

    VastaaPoista