Hyvin vaihtelevalla tahdilla kirjoittelevan viisitoistavuotiaan helsinkiläisen tytön elämää, valokuvia, kirjoituksia ja joskus jopa runoja.

perjantai 29. kesäkuuta 2012

Kirjoitushaaste 2/30

Ketään ei haittaa et kolmas postaus peräkkäin on tätä kirjotushaastetta? Hyvä.

Day 01 → Your favorite writ­ing project/universe that you’ve worked with. 
Day 02 → How many char­ac­ters do you have? Do you pre­fer males or females? 
Day 03 → How do you come up with character names? 

Miten mä voin laskee kaikki mun hahmot? Mul on niitä tosi paljon, koska yleensä vaihan joka novellissa hahmoja. Harvemmin palaan samaan hahmoon toista kertaa.
Siinä mun keskeneräisessä fantasiaromaanissa hahmoja on tällä hetkellä kolme (plus kaksi jotka tuli esiin takaumassa). Kaikki niistä kolmesta on miehii. Suunnitelmissa on ekan naishahmon tuominen esiin varmaa seuraavassa luvussa, aika pian joka tapauksessa. Eikä sille tuu romanssii päähenkilön kanssa. Ei missään tapauksessa, liian kliseistä. Ehkä sen kääpiön kanssa.
Vaikee sanoo. Aikasemmin oon tykänny kirjottaa naishahmoista, mut nykyään oon jotenki ruvennu siirtyy miespuolisiin. Ehkä oon vaan kaivannu vaihteluu.
Mä oon aika neutraali täs asias. Joskus musta on mukavaa kirjottaa novelleja joissa ei missään vaiheessa paljastu onko päähenkilö mies vai nainen.

Mä tykkään tästä haasteesta <3
Huomenna lähen koko päiväksi Turkuun, ylihuomenna aika menee riparivalmisteluihin ja ens viikon oon riparilla. Seuraavaan postaukseen voi siis mennä vähän aikaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti