Hyvin vaihtelevalla tahdilla kirjoittelevan viisitoistavuotiaan helsinkiläisen tytön elämää, valokuvia, kirjoituksia ja joskus jopa runoja.

torstai 14. kesäkuuta 2012

Lomalla tapahtunutta

Heippulei.

Oon ollu taas uskomattoman huono kirjottelee tänne, vaikka onki loma. Anteeks. Oon alottanu muutaman postauksen, mutten oo saanu niit loppuun. Jos tän kuitenki saisin? Pidän peukut pystyssä.

Joten.
Lauantaina 2.6 oli kevätjuhlat. Lyhyesti mun todari: keskiarvo tais olla 9,2, kaks kasii (kemma ja ranska) ja viis kymppii (hissa, äikkä, kuvis, terveystieto, bilsa) ja loput ysejä. Ysille lähen siis hyvältä pohjalta, tästä hyvä lähtee miettii mihin lukioon yritän (tällä hetkellä uskon että ekana vaihtoehtona mulle tulee olemaan Kallion ilmasutaidon lukio ja tokana SYK:n ranska-linja).
Voi ei mun ei pitäny puhuu koulusta anteeks lopetan.
Kuitenki, kevätjuhlan jälkeen menin pikkusiskon kans isälle, pikkusisko mökötti koko päivän (kai sitä et sen joku arvosana oli huonontunu, hui kuinka kamalaa) ja mä tuskastelin sitä ettei netti toiminu. Eipä kai sinä päivänä hirveesti muuta tapahtunu.

Sunnuntaista maanantaihin (3.-4.6) olin ystävälläni Hennalla yötä toisen ystävän kanssa. Pelattiin Super Mario Brossii tosi, tosi paljon, syötiin ja pidettiin hauskaa.

Tiistaina, keskiviikkona ja torstaina (5., 6. ja 7.6) olin töissä ja lagasin koneella.

Perjantaista sunnuntaihin (8.-10.6) olin sillä hienolla vaelluksella josta mainitsin. Meitä tais olla siellä aluksi yhdeksän, toiseen yöhön mennessä porukka väheni seitsemään. Se oli jotenkin tyypillinen 'vaellus' meille, käveltiin yhteensä ehkä jopa neljä kilsaa ja loppuaika istuttiin nuotion äärellä syömässä. Kivaa oli, ei mitään valittamista.

Maanantaina (11.6) ensin lagasin aika pitkään, sitten siivosin ja joskus viiden aikoihin mun ystävä tuli meille. Käytiin kaupassa ostamassa perusherkkuja ja loppupäivän lagattiin yhessä ja uskouduttiin toisillemme. Tuntuu niin ihanalta että on joku joka on omissa kaveripiireissään ollu vähän niinku samanlaisessa asemassa, koska kukaan, joka ei oo kokenu sitä mitä mä oon ei vaan osaa ymmärtää sitä. Tähän nimenomaiseen ihmiseen oon tutustunu vasta tänä keväänä, joten siinä on sekin hyvä puoli että se ei oo kuullu samoja juttuja vielä viittätuhatta kertaa toisin kuin kaikki muut mun ystävät. Hän oli meillä yötä (ja tutustutti mut yhteen upeaan peliin, jonka ihan varmasti hankin wiille heti tilaisuuden tultua: ace attorney!).

Keskiviikkona (13.6) menin Suomenlinnaan piknikille kahden ystäväni kanssa. Meitä piti olla isompi porukka mutta muut eivät sittenkään päässeet, joten oltiin kolmistaan. Sää oli ihanan aurinkoinen ja meillä oli hauskaa. Suomenlinnasta lähdettyämme käytiin vielä Akateemisessa, meillä on paha tapa hengata kirjakaupoissa, siitä tulee vaan niin kiva fiilis ja on aina hauskaa olla kirjojen ympäröimänä. Sitä paitsi mulla on reilun kuukauden päästä synttärit joten totta kai mä voin miettiä lahjatoiveita.

Tänään... oon lagannu koneella. Tarkotus ois lähtee ettimään rippimekkoa. Kai. En millään jaksais. Ulkona on nätti sää ja mulla on mukava olo tässä istuessa sohvalla dataamassa ja kattelemassa partsille. Sitä paitsi mulla on vähän nälkä. En oo koko päivänä viel jaksanu syödä. Taidan lähteä tutkimusmatkalle keittiöön.

Että semmosta. Taas tuli täysin kuvaton postaus.

4 kommenttia:

  1. Miks musta tuntuu et sulla on kaaaauheesti ystävii ja koko ajan tulee lisää? :o : DDDD
    ---
    (nyt oli kyl pakko pyyhkiä toi mitä tos oli. Unohda. Jatketaan.)
    Soot ihana ihminen ku kestät mua ja oon tosipaljo pahoillani et mulla lyö aika ajoin yli ja sekoon ja rupeen höpöttään jostain paskasta (=asiasta, joka on mun mielestä tärkee mut joka ei kinnosta pätkääkään muita).
    Kiitos.
    Anteeksi.
    Rakkaudella.
    :):)
    PeeÄs
    Jonkun pitäis tulla tietyin väliajoin lyömään mua Kunnolla päähän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mul oikeesti ees oo kovin monta, ennen tätä vuotta laskin sillai ystävikseni kolme ihmistä ja nytkyään neljä... kavereita mul sitten on enemmän, jostain syystä mä pidän rajaa ystävän ja kaverin välillä :D Tän vuoden aikan oon kyl saanu paaljon uusia kavereita. Toi mielikuva tulee varmaa siitä et mul ei oo ollu tapana kertoo ystävistä nimeltä, ainakaan kovin paljon, et ne on vaan 'yks ystävä' ja vaikka mä teen paljon asioita näiden muutamien kanssa siit tulee mielikuva et mä teen paljon asioita eri ihmisten kanssa :D
      Okei mä suljen suuni.
      Eijei sä oot ihana ihminen! Älä missään nimessä pahoittele. Oikeesti. Säki oot saanu kestää mua ja mun sekoiluja sen verran paljon.
      Ja mulla on sama vaiva ja musta on ihanaa et sä aina kommentoit. Oikeesti. Siit tulee semmonen olo että kai mun pitää jaksaa tätä blogii ylläpitää ;)

      Poista
    2. (Tai siis pelkästään tässä postauksessa olin kolmen ystävän kanssa, mut pari kertaa kahen niistä...)

      Poista
    3. siis onhan ystäväl ja kaverilla eroo ;) en ny rupee luennoimaan niitä eroja mut kummiski.



      :)

      Poista