Hyvin vaihtelevalla tahdilla kirjoittelevan viisitoistavuotiaan helsinkiläisen tytön elämää, valokuvia, kirjoituksia ja joskus jopa runoja.

torstai 28. kesäkuuta 2012

Kirjoitushaaste 1/30


Päätin nyt sitten heti aloittaa tän kirjoitushaasteen.

Day 01 → Your favorite writ­ing project/universe that you’ve worked with. 
Day 02 → How many char­ac­ters do you have? Do you pre­fer males or females? 
Day 03 → How do you come up with character names? 

Mun on tosi vaikee valita ylipäänsä mistään lemppareita. Ainakin nyt mä rakastan kirjoittaa mun hienoa fanfictionii (sherlock + doctor who + terry pratchettin maailma = the most wonderful thing ever jos Kaisa vaan osaisi kirjottaa). Yks mun ihan lemppareista on novellikokoelma nimeltään 24h joka on pahanlaisesti kesken. Ihanaa on kans kirjottaa mun toistaiseksi nimetöntä, piitkää fantasiakertomusta, mut oon jääny siinä vähän jumiin.
Vähän paha sanoo just nyt, mulla on koko kesän ollu pahanlaatuinen writers block. Toivottavasti se paranee tästä pikkuhiljaa...


On muuten yllättävän vaikeeta vastata suomeks enkuks kysyttyyn kysymykseen, aivot asettuu automaattisesti enkkuasetukselle jollon ajattelenkin enkuks...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti