Hyvin vaihtelevalla tahdilla kirjoittelevan viisitoistavuotiaan helsinkiläisen tytön elämää, valokuvia, kirjoituksia ja joskus jopa runoja.

tiistai 22. toukokuuta 2012

Comeback

Heippulei!

Anteeksi hirveesti etten oo kirjottanu aikoihin, ei oo vaan ollu yhtään semmonen fiilis ja kun tossa pari viikkoo sitten aloin kirjottaa ni en saanu sitä loppuun enkä sitten jatkanukkaan sitä... Nyt kuitenkin tuli taas semmonen olo että tuun ilmoittelemaan itestäni ees lyhyellä viestillä, enkä sen enempää jaksa pyydellä anteeks enkä selitellä. Jos mahollista yritän taas tiivistää tahtia.

Okei, pyörrän sanani vähän selittelyä vielä: mä teen tätä blogia vaan huvin vuoks enkä mä haluu ottaa tästä sen enempää paineita. Te ootte ihania ja oon pahoillani, mutta mul on tarpeeks stressii muustakin elämästä niin en haluu saada tästä. Tuskin kuitenkaan täysin lopetan kirjottamista. Nyt sitten kivempiin aiheisiin, jookos?

JEE, koulua on enää reilu viikko jäljellä ja sit päästään ansaitulle kesälomalle! Tää vuosi on ollu aika rankka, stressi painanu ainakin hissan ja kemman (jotka loppuu tänä vuonna) osalta. Hissan varsinkin. Se on ollu mulle sen verran tärkee aine että oisin halunnu että se pysyis kymppinä mut saa nähä, uskon et se laskee ysiin mut pidän peukut pystyssä... Nyt ei oo enää aikaa stressata, huomenna keskiviikkona on viimeinen koe (matikka) ja numerot annetaan huomenna. Loppu kouluvuosi on sitten melkeen vaan retkeilyy ja relaamista. Kesälle mulla on ihan sikana kaikkii upeita suunnitelmia, mut mä teen niistä oman postauksen, ok?

Mä oon tällä hetkellä ihan älyttömän innoissani partiosta. Oon tänä keväänä käyny ryhmänohjaajakurssin ja ens syksynä saan yhen (tai ehkä kahen) kaverin kanssa ikioman ryhmän kymmenenvuotiaita tyttöjä. Täl viikol oon ollu johtamassa jo yhtä kokousta ja torstaina meen sitten niiden mun tulevien lasten kokoukseen. Oon ihan sika innoissani - ja jännittynyt. Jännittää hirveesti: jos ne ei tykkää musta, jos ne tykkää musta, jos mä en osaa, jos mä osaan, mitä me tehään, jos mä en opi niiden nimii, jos mä mokaan... stressaavalle tyypille niin kuin mä se on vähän rasittavaa.

Mutta nyt mä rupeen kattomaan Doctor Whota (yks mahtavimmista sarjoista ikinä! Yle 2, ma-to 20.00) joten tässä tää nyt oli ja yritän kirjottaa pian uudestaan!

Moikka vaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti