Hyvin vaihtelevalla tahdilla kirjoittelevan viisitoistavuotiaan helsinkiläisen tytön elämää, valokuvia, kirjoituksia ja joskus jopa runoja.

maanantai 13. helmikuuta 2012

Kipeänä.

Like always.
Noeei viime aikoina en ees oo ollut niin sairaalloinen lapsi mutta nyt muhun on iskeny joku himmee influenssaepidemia.
Että moivaan ja iloista maanantaita sinnekin (:

Tänään oon kuluttanut aikaa tekemällä koulutöitä (hissanesitelmää ja enkunkokeeseen lukemista, ei niistä sitten sen enempää) ja kattelemalla netissä mahtavia fanien tekemiä sherlockkuvia. Ja suunnittelemalla kahta eri sherlockkollaasia joita olen ite aatellu tehä. Että sillä viisiin.
Eilen vietin koko pitkän sunnuntaipäivän kattelemalla BBC:n Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjaa. Aivan ihana sarja, Colin Firth on kyllä ihana näyttelijä...♥
Siinä kuva sarjasta. Mr. Darcy (Colin Firth)
ja Elizabeth Bennet (Jennifer Ehle)

Mulla on nyt sitten tosiaan kesken se Lakritsipötkön ehdottama lempparisherlockversiopostaus. Siinä tulee kestämään, koska kokoan hienoa kollaasia ((: Mutta siitä tulee hieno ja sitten olen iloinen.

Oon nyt mummin koneella mikä on paljon isompi kuin meiän normikone. Saatiin tää lainaan, koska tarvitsen omaa konetta - ne koulutyöt. Ihanaa olla välillä vähän isomman ruudun kanssa, tosin tää blogi näyttää oudolta tässä koossa. Meinaan siinä mun tavallisessa koneessa tekstiä on koko näytön leveydeltä mutta tässä vain suunnilleen kaks kolmasosaa...

On hyvä kysymys miksi edes kirjoitan nyt kun ei ole mitään kerrottavaa. Eikä siihen ole vastausta. Ainakaan sellaista joka tyydyttäisi itseänikin. Ehkä vain kaipaan seuraa (:

Mutta mulla on teille nyt Kysymys. 
Mullahan on kuvat näissä postauksissa aina saman kokoisia (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta) ja nyt haluisin tietää, onko se teiän mielestä sopiva koko vai olisiko parempi, jos se olisi eri koossa.
Joten jos kommentoisitte, mikä vaihtoehdoista 1,2, 3 ja 4 on paras niin olen iloinen (: Perustelut tietysti plussaa muttei välttämättömiä. Ja sori kuvan valinta ♥
Vaihtoehto 1 - pieni
Vaihtoehto 2 - keskikoko (nykyinen normi)
Vaihtoehto 3 - suuri
Vaihtoehto 4 - erittäin suuri
Taidan nyt jättää tän tähän. Kiitos ja kumarrus ja vastailkaa kysymykseen, kiitos ;)

4 kommenttia:

  1. Toi kakkonen on musta paras. Munki juttuihi saa toki painaa tota luin näppäintä ;)

    VastaaPoista
  2. riippuu kans vähä kuvasta, tosi suuretkin kuvat on hianoja (4) mut toi kakkonenkin on hyvä, ja kolmonen. ei ykköstä, liian piäni. ehkä paras on musta toi kolmonen, mut sää päätät ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tädädäm oon hidas vastaamaan mutmut joo kiitos :D
      oon nyt käyttäny vähän kolmosta, rupeen tykkäämään siitä, mut voin luvata etten tuu käyttämään nelosta enkä ykköstä. Ehkä vähän vaihtelee kakkosen ja kolmosen välillä...

      Poista