Hyvin vaihtelevalla tahdilla kirjoittelevan viisitoistavuotiaan helsinkiläisen tytön elämää, valokuvia, kirjoituksia ja joskus jopa runoja.

torstai 9. helmikuuta 2012

C'mon!

Huomentapäivääiltaa.
Oon nyt yksin kotona, perhe lähti pikkusiskon luokan juhliin. Olisin itekin menny, mutta tänään mulla on ollut koulussa ihan hirvee olo: joka paikkaan sattuu, yskittää, yskiminen sattuu kurkkuun, verenmaku suussa... ehkette te halua lukea sitä kaikkea. Toisin sanoen, oon kipeänä.

Tänään koulussa oli muuten ihan kiva päivä. Oli Luokat lavalla -tapahtuma, jossa jokaiselta luokalta joku/jotkut esittää jonkun kappaleen ja kaikki nauraa niille. Välissä pari opea juontaa tekonuorekkaasti.
Oikeesti se on kivaa mut oon just nyt vähän skeptisellä tuulella, joten...
Vähäsen kuvia sieltä. Oon liian kiltti ihminen laittamaan toisten kuvia tänne, jos en oo pyytäny lupaa, joten mitään hienoja kuvia ei tuu. Päivän aikana tuli otettua 49 kuvaa, osa kyllä kavereiden ottamia, joten itekin esiinnyn niissä aina välillä (:
Siinä olen minä ah-kuinka-kauniina. Koulun kirjasto & villapaita ♥
Järkkärillä on kiva leikkiä - siinä on lava. Ja jotkut laulamassa.
Meiän koulu... tekniikka vähän innostui savukoneen kanssa.
Mut jotenkin kiva kuva.
Se siitä Luokat lavalla -tapahtumasta.
Muuten koulussa oli normaalisti vaan äikkää ja taloustietoa, äikässä käytiin dekkaria kirjallisuudenlajina ja ajattelin Sherlockia. Paljon Sherlockia. Taloustiedossa... jos muistaisin, siellä on niin tylsää, etten kunnolla kuuntele... ai niin! Kansantaloutta. Älä kysy. Ite vietin koko tunnin kirjottamalla kaverini kanssa viestejä paperille väärinpäin ja vasemmalla kädellä. Kertoo jotakin aineen tylsyydestä...
On se oikeesti ihan kiinnostavaa, ja kyl mulle jää siitä päähän jotakin, mutta se on semmonen aine jonne tarvii tueksi pari ihanaa kaveria joiden kanssa voi sählätä. En pystyis kunnolla keskittyy muuten.

Kotona oon nyt lueskellut englanniksi Sherlock Holmesii, kuunnellut musiikkia ja kirjoitellut tätä.
Mitä jos tekisin jonkun kivan postauksen seuraavaks, en vaan tällaista sähläystä?
Se Holmes- postaus, jota Lakritsipötkö ehdotti, rupes kiinnostamaan mua (: Elikkäs saatan tehä semmoisen. Lisää postausideoita? Muutkin lakritsipötkön ideat oli kyllä hyviä, saatan toteuttaa.

Ja ainiin, kaikki lukemaan Kirjavuotta! (<--linkki) Siellä on taas uusia arvosteluja.

Ja tässä yks ihana biisi, jota on tullut kuunneltua aikas paljon:

Hei osaako joku ihana neuvoa, miten saa laitettuu youtubesta noita biisejä niinkuin ilman videoo? Että siinä ois vaan semmoinen palkki... (enosaaselittää, anteeks)

Moikkamoi ja piristäkää mun surkeutta kommentoimalla, jookos? ♥

2 kommenttia:

  1. Mun yhtä kamua ärsyttää aina kun sanon "Ah" tai "Oi" O____o kai sille tulee mieleen jotku uuh aah -jutut. kaikki on nykyään niin kaksmielistä, joka ikisestä lauseesta tulee jollekin jotain muuta mieleen. (ei sillä etten mäkään kaksmielinen olis... >:D )
    Olipakkosanoo.
    jahei, toi on hyvä biisi ;))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Semmosta se joskus on. Kaksimielisyys on kivaa siinä vaiheessa kun se piristää mukavasti muttei enää silloin kun se tunkee joka nurkan takaa. Ja joka lattianraosta. Ja ikkunasta...
      tosin ite en nykyään ees oo niin kaksimielinen. Oon sherlockmielinen. Kaikesta tulee mieleen jotain sherlockiin liittyvää :DD
      anteeksmunkinolipakkosanoo. aina
      Hienoa että tykkäät ((;

      Poista