Hyvin vaihtelevalla tahdilla kirjoittelevan viisitoistavuotiaan helsinkiläisen tytön elämää, valokuvia, kirjoituksia ja joskus jopa runoja.

keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Syksyllä tapahtunutta

Arvatkaa kuka ei oo millään ehtiny tai jaksanu postata tänne yhtään mitään?

Arvasitte oikein. Se olen minä.

Nyt on jo joulukuun viides, siitä on kuukausia kun viime postaus ilmestyi. Huh huh.
Oon yrittäny uskotella itelleni että ihan sama, tää on mun blogi, mä saan postata tänne ihan niin harvoin kuin huvittaa.
Oon huono uskottelemaan itelleni asioita.

Noniin. Mitäs mun elämässä on tapahtunu tämän syksyn aikana?

No, koulussa käynti on tullu paljon mukavemmaksi ja helpommaksi, oon onnistunu jopa repimään jostain vähän motivaatiota. Osa ajasta menee pohdintaan 'menenkö nyt sykin lukioon vai yritänkö kallioon' mutta alitajunta ohjaa mua jäämään sykkiin kavereiden luo. Nyt alkaa olla lukukauden pahin ohi, ei enää oo tiedossa kuin yksi koe ja elämä tuntuu paljon rennommalta. Tosin heti kun olin päässyt stressistä yli tulin kipeäksi, tänään jäin kotiin enkä menny itsenäisyyspäiväjuhliin, saa nähä, minkälainen huomisesta tulee.

Kaivoin kalenterin esiin ja rupesin käymään läpi syksyn kohokohtia.

25. syyskuuta
Pääsin Fun.in keikalle! Se oli mahtavaa. Upea ilta.

Ei minun ottamani, lähde

16.-23. lokakuuta
LONTOOOOOOOOO! Eli pääsin syyslomalla isäni kanssa Lontooseen. Oli upea, upea loma. Rakastuin kaupunkiin. 
Kuulinko että haluatte kuvia? Saamanne pitää. Mulla on tuhat muutakin mutta tässä muutama:

Sherlockin kuvauspaikka ja hieno kahvila jossa
syötiin ekana aamuna aamiaista.

Oli pakko käydä Kings crossillakin, tietenkin. 
Käytiin kattomassa upeaa Our Boys -näytelmää,
jossa näytteli Arthur Darwill ja Matthew Lewis <3

Doctor Who-kauppa. Totta kai.

Ja Sherlock Holmes-museo.

sen ikkunasta otettu

ja sen ovesta.

Katu jolla meiän hotelli oli. Paddingtonissa.

Törmättiin johonkin jännään mielenosoitukseen.

Se on Lontoo joten siellä sataa ja on sumuista.


2. marraskuuta
Meiän koulussa oli Halloween-päivä ja meiän porukalla oli hauskaa: pukeuduttiin Tylypahkalaisiksi.

Ehdottomasti paras kuva joka meistä otettiin päivän aikana.
Mä oon keskellä ja toi hirtetyn näköinen korpinkynsi
mun oikealla puolella on poikaystäväni. Että joo.
23.-24. marraskuuta
Olin Hobitin jonotustilaisuudessa Tennispalatsissa. Mahtava yö, ensin muutaman tunnin jonotus ulkona, siinä vaiheessa vähän tylsistyi ja jäätyi, mutta kun 22.30 (jos oikein muistan) päästiin sisään ja saatiin jonotusnumerot yö meni nopeasti. Katottiin pidennetyt versiot kahesta ekasta sormusten herrasta ja kotiin pääsin ensi-iltalipun kanssa klo 07.55 24.11. Ensi-ilta ensi viikolla, jääksis.

Kuva Finnkinon facebooksivuilta. Mä ihan vasemmassa reunassa,
vieressäni ystäväni Milja jonka kanssa olin jonottamassa.
Mitäs muuta syksyn aikana on tapahtunu? Ainakin olin mukana koulun musikaalissa, High School Musical-versio, oli hieno. Oikeesti. Mulla tosin ei ollut yhtään replaa eikä mitään mutta ei se menoa haitannut.

Viikonloppuna yritän päästä kattomaan Skyfallin mutta saa nähdä onnistuuko.

Että semmosta. Mitäs teille kuuluu?

2 kommenttia:

  1. Moi! Löysin sun blogin sattumalta ja piti vaan tulla sanomaan, että tykkäsin kauheesti lukee sun ajatuksii ja jotenkin nään susta miljoona ihan uutta puolta:) käypä lukemassa mun höpöttelyjä täältä, jos kiinnostaa jossain vaiheessa:
    http://thelifeandworldaroundme.blogspot.fi
    Mut anyway: kivan olonen blogi, mahtava kirjotustyyli ja aiheet, rupesin heti seuraamaan tätä! :)
    Hyvää joulua!
    T: Oona W.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikkamoi!
      Jännää, tosi jännää, kiitos paljon! Hassuu on etten oo antanu tän blogin osotetta kenellekkään muulle jonka tunnen 'oikeessa elämässä' kuin Miljalle eli tervetuloa Sisäpiiriin ;)
      Ja toki käyn lukemassa blogiasi mutta varoituksen sanainen: oon tosi, tosi laiska kirjottamaan ja lukemaan blogeja joten tännekin tulee hyvällä tuurilla yksi teksti kuukaudessa.

      Hyviä jouluja sinnekin!

      Poista