Hyvin vaihtelevalla tahdilla kirjoittelevan viisitoistavuotiaan helsinkiläisen tytön elämää, valokuvia, kirjoituksia ja joskus jopa runoja.

lauantai 1. syyskuuta 2012

Syyskuu

Joopajoo, tyypillistä mua, oon taas unohtanut päivittää.

Tänään on ensimmäinen syyskuuta, mikä kai tarkoittaa sitä että syksy on virallisesti alkanut. Mun mielestä se kyllä on jo alkanu pari viikkoo sitten, oikestaan jo sillon ku koulu alkoi.

Muu perhe on nyt mun serkun synttäreillä, mä en jaksanu mennä. En menny eilen kouluun, ja nytkin olin sen verran väsynyt etten menny. Eikä oikestaan yhtään kiinnosta sukulaisten tapaaminen just nyt.

Jotenkin tää kouluvuosi on vieny multa kaiken puhdin välittömästi. Jo nyt stressi alkaa käydä päälle. Asiaa ei kyl yhtään auta se, että mulla on nyt vähintään neljänä iltana viikossa jotain: kaks kertaa töitä, kerran isoskoulutus ja kerran partio. Sen lisäks koko ajan on jotain tehtävää partion suhteen.

Mut on mun elämässä paljon hyviä asioitakin tällä hetkellä.
Tänään alkaa Doctor Whon seiskatuottari! Se on loppujen lopuks kuitenkin hyvä asia vaikka sen takii joudun kärvistelemään epätietoisuudessa ja pelossa siitä mitä kamalaa tänään tulee siinä tapahtumaan.
Toiseksi, mä oon onnistunu vähän kirjottaa mun novellikokoelmaa eteenpäin. Se on huippuu, koska en oo kesäloman alun jälkeen jotenkin onnistunut kirjottamaan mitään. Eilen kuitenkin pakotin itteni kirjottamaan, ja vitsi se tuntu kivalta.
Kolmanneksi, mulla on iso kasa ihania, osa melko tuoreita, osa vanhoja ystäviä, joiden kanssa voi jutella aika lailla kaikesta ja joiden kanssa musta tuntuu siltä että oon tosi onnellinen ja iloinen. Mulla on nykyään ihana kaveriporukka.
Neljänneksi, ens viikonloppuna on riparin jatkis ja vaikka nyt tuntuu silt etten ees melkeen jaksais lähtee sinne tiedän et kun mä oon siellä se on ihan mahtavaa.
Viidenneksi, vaikkei tosiaan vähiten tärkeimmäksi, mulla on melkein-poikaystävä. (nyt mä sain sen sanottuu! oon keränny siihen rohkeutta koko tän postauksen kirjottamisen ajan). Se on kuulunut tähän meiän kaveriporukkaan sen alusta asti, jostain viime talvesta siis, mutta nyt pari viikkoo ennen koulun alkuu älysin et taidan olla ihastunut siihen. No, se on ihastunut muhun, mä oon siihen, kaikki on ruusuilla tanssimista, ollaan oltu jo Taiteiden yössä (tosin meiän kaveri tunki kolmanneks pyöräks) ja ollaan ens viikolla menossa kattomaan Bravea (Urheaa) kahestaan. Ei olla (vielä) virallisesti yhessä, mut se nyt on vaan ajan kysymys. Ootan ens torstaita aika paljon.

Että semmosta.
En näköjään vieläkään jaksa laittaa kuvia ja sitä paitsi meiän kone on ollu kuolemassa viime aikoina joten tuskin kannattaakaan yrittää ladata niitä lisää koneelle.

1 kommentti:

  1. tämä olla outoa... oon liittyny kyllä tähän lukijaks, mutta sit tos profiilissa ei sitä näy... meinaan ei lue et lukisin tätä blogia O____O oon ihan sekasin tän helevetin bloggerin kans ): esim. haluisin liittyy yhen kaverin blogiin mut siinä ei oo sitä kohtaa miten voi liittyy lukijaks (sil ei oo muita lukijoita)
    jooj aattelin vaan ilmottaa .__.

    VastaaPoista