Hyvin vaihtelevalla tahdilla kirjoittelevan viisitoistavuotiaan helsinkiläisen tytön elämää, valokuvia, kirjoituksia ja joskus jopa runoja.

keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Käsiala-analyysi

Heippulei.

Ystäväni teki (vuoden vanhasta käsialanäytteestä) analyysin siitä, mitä käsialani kertoo minusta. Aattelin nyt tulla sotkemaan sen tänne. Kursiivilla mielipiteeni.

  • vaatimaton no, kai mä oon. Niin mä luulen ainakin.
  • karttaa julkisuutta mitä täst voi sanoo? en ainakaan hakeudu julkisuuteen erityisesti. Haikailen kyllä välillä. Mut sillai hyvää julkisuutta u know...
  • joskus alemmuudentunteita oi kyllä. täysin totta.
  • pyrkii realistisuuteen en osaa sanoa yhtään mitään. Ehkä, tai niin jotkut sanoo, mut toisaalta elän pää pilvissä.
  • yleensä rauhallinen ja voimia säästävä no joo, jos en oo sekaisin. Mut oon sekaisin tosi usein.
  • mahdollinen elämänasenteen innottomuus okei vuos sitten olin aik masentunu aika usein, mut enää tää ei varmaan pidä paikkaansa. Ainakin toivon niin.
  • tarkka, pikkumainen, kiinnostunut yksityiskohdista tarkka sillointällöin, pikkumainen joskus (kuten kieliopissa...), kiinnostunut yksityiskohdista... ehkä?
  • mieltymykset vaihtelevat (tavallinen murrosiässä) kyllä, on mulla kyllä ne tietyt jotka tuntuu kestävän mut silti. Sulut kertoo kaiken.
  • altruistinen (uhrautuva), ekstrovertti (utelias, puhelias) voi kyllä.
  • varovainen tai ahdasmielinen varovainen osaan olla, mutten tietääkseni ahdasmielinen.
  • ottaa elämän joskus ehkä liiankin totisesti, jännittäjä vuosi sitten kyllä, ei enää. Onneksi.
  • ujo juu, ennen kuin muhun tutustuu.
  • kurinalainen ja hillitty kröh, sama kuin ujossa.
  • säästeliäisyys, lähenee joskus jopa saituutta myönnän.
  • elää nykyhetkessä jos nykyhetki on mun pään sisäisissä sekoiluissa ja fantasioissa niin kyllä. Nojaa, kyl oikeesti ainakin välillä.
  • pitää juoruilemisesta ja sosiaalisista kontakteista täytyy myöntää.
  • nuoren naisen käsiala no sehän on hyvä. Kai.
  • vakaa, sitkeä ja tasapainoinen jaa. Ehkä. En oo ajatellut.
  • kehittynyt velvollisuudentunto semmoinen löytyy.
  • toivoo elämän olevan rauhallista ja säännönmukaista kylhän mä aina haikailen sen Suuren Seikkailun perään mut ehkä mä oikeesti oon ihan tyytyväinen kun on rauhallista. Ei saa olla kuitenkaan liian kaavamaista.
  • ei myöhästele paitsi joka ikinen aamu sovitusta tapaamisesta. En muuten. Ihan oikeesti.
  • yksityiskohdat kokonaisuutta tärkeämpiä enpä tuota tiedä. Ehkä. Oon aika perfektionisti.
  • paljon ideoita ja hyvä havaintokyky uskon ja toivon näin olevan.
  • itsekurillinen/suorasanainen no se itsekurillinen kuvaa mua enemmän. Aattelen paljon sitä mitä muut ajattelee.
  • herkkä, lempeä, karttaa epämiellyttäviä asioita tunnistan itseni tuosta.
  • itseluottamuksen puute, hermostuneisuus, yliherkkyys, heikko itsehillintä tilanne muuttunut viime vuodesta jonkun verran.
  • mielialan vaihtelu, päätökset vaikeita tääkin ehkä muuttunut parempaan suuntaan.
  • seurankaipuu, hellyydenkaipuu, touhukkuus, nämä juups lyhytnäköisyys, ei erota jyviä akanoista näistä en tiiä oikeen...
  • paljon mielikuvitusta oi kyllä.
  • pihi taas. Anteeksi.
  • vitkastelija, toisaalta innokas, malttamaton no oikestaan sekä että eli juups, eri asioissa vaan.
  • asiallinen osaan olla, helpon tien kulkija en oikein usko.
  • aktiivinen, ulospäinsuuntautunut, innokas kyllä.
Semmosta tänään :)
Ei sitten muuta.

2 kommenttia:

  1. keksiks se sun kamu ne omasta päästään vai oliko sillä joku tietty ohje tohon?? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sillä on siis joku lehtinen jossa on ohjeita, eli sen mukaan. Ei oo päästään vetäny :)

      Poista